keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Haaste


Sain tämän haasteen sekä Pieni suuri perhe-blogin Karoliinalta että Vekaroiden valtakunnan Venlalta. Kiitos vaan molemmille ensimmäisestä blogihaasteestani :)
Koska Karoliina ehti heittämään haasteensa ensimmäisenä, vastaan hänen kysymyksiinsä. Venlan haasteesta poimin tuon 11 asiaa itsestä kohdan. Mutta en kyllä keksi ketään haastettavaa, kaikki mun lukulistalla olijat on vissiin tuon haasteen jo saaneet. Lisään vaikka haasteet jälkikäteen jos keksin jonkun jota ei vielä ole haastettu...?

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 5 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


Itsestä kerrottua:
1. Olen syntynyt Kuopiossa ja asun siellä tälläkin hetkellä, mutta olen ehtinyt asua myös Espoossa, Siilinjärvellä ja Kiuruvedellä.
2. Olen koulutukseltani hevosenhoitaja (maatalousalan perustutkinto), mutta äitiyslomalle jäin taksinvälittäjän hommista.
3. Minulla on synnytyksen jälkeinen masennus ja myös lääkitys siihen.
4. Olen tuntenut parhaan ystäväni 13 vuoden ajan. Olen hänen poikansa sylikummi ja hän on meidän Leksan sylikummi.
5. Inhoan salmiakkia ja kahvia.
6. Laulan tosi paljon pojilleni. Tosin vain silloin kun kukaan muu ei ole kuulemassa...
7. Olen suorastaan neuroottinen aikataulujen suhteen. En koskaan myöhästy mistään.
8. Ostan melkein kaikki lastenvaatteet kirpputoreilta.
9. Olin vielä pari muutama vuosi sitten sitä mieltä, etten hanki koskaan lapsia. Koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan...
10. Haaveilen isosta talosta maalla, hankkisin sinne ainakin kanoja ja lampaita.
11. Ennen poikien syntymää harrastin larppausta eli liveroolipelejä. Toivottavasti pääsen taas pelaamaan kunhan pikkumiehet vähän kasvavat.

Kysymykset minulle:
1. Jos saisit valita, niin kuka julkisuuden henkilö olisit yhden päivän?
- Joku ihan sikamaisen rikas. Vaikka Madonna. Viettäisin päivän shoppaillen ja irvistelisin paparazzeille.

2. Mikä on tämän päivän outfit(vaatetus)?
- Tällä hetkellä päällä on farkkulegginsit, ohut tunikamallinen paita ja sen päällä neule.

3.Joululahja toiveesi top 3?
- Uudet talvikengät
- Paljon kirjoja
- Rahaa

4. Onko teillä joku jouluperinne?
- Tää on meidän eka joulu perheenä eli ei. Toki molempien lapsuudenperheissä on omat perinteensä, mutta omia joulujuttuja meille ei vielä ole muodostunut.

5. Mottosi?
- Koskaan ei kannata potkaista piikkisikaa persauksille...

6. 1000€ puhtaana käteen, mitä ostat?
- Ostaisin nämä: Baby Jogger City Select ja niihin vielä tuon sisarusistuimen. Yli jäävällä rahalla vois ostaa vaikka vaatteita itelle ja pojille.

7. Missä olet 2 v. päästä?
- Toivoisin olevani edelleen poikien kanssa kotona, mutta todennäköisesti taloudellisen tilanteen takia oon töissä ja pojat päiväkodissa. Luultavasti asutaan tässä nykyisessä kämpässä.

8.Onko sinulla joku tv-sarja, joka on koukuttanut?
- Ei tällä hetkellä. Sydämen asialla-sarja tulee kyllä katsottua melkein joka kerta.

9. Onko kotonasi yleensä joku vempele päällä melkein koko ajan (tv, radio, pesukone)?
- Telkkari. Aamuisin lastenohjelmia ja illalla sit tapellaan isi-ihmisen kanssa kaukosäätimestä.

10. Mikä on vallitsevin luonteenpiirteesi?
- Tällä hetkellä varmaan äidillisyys. Mut jos sitä ei lasketa niin sitten itsepäisyys.

11. Lupaus vuodelle 2014
- Lupaan tehdä kaikkeni sen eteen, että mun pojilla olis turvallinen ja hyvä olla ja että he tuntisivat olevansa rakastettuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti