tiistai 10. joulukuuta 2013

Elämäni aakkoset

Aika monessa blogissa on viime aikoina näkynyt näitä Elämäni aakkoset -postauksia, joten ajattelinpa minäkin kantaa korteni kekoon :)
Yllättävän hankalaa muuten, osaan kirjaimista ei meinaa keksiä mitään ja osaan vois laittaa vaikka kuinka monta juttua.

A Appelsiinituoremehu. Mielellään tuorepuristettu. Salainen paheeni, tätä menee viikossa useampi litra. Mun iho varmaan muuttuu kohta keltaiseksi...

B Blogit. Sekä muiden blogien lukeminen, että tämän oman kirjoittaminen. Loistavaa ajanvietettä, pelastivat monta tylsää hetkeä loppuraskauden vuodelepojakson aikana.

C Öööö....

D Daim. Välillä iskee ihan hirveä himo, lempparisuklaata.

E Emppu. Äitin isompi pikkumies, sylikärpänen, räkättirastas ja tuleva talk show-juontaja. Jotain ihan uskomattoman rakasta ja ihanaa, mun esikoinen ♥

F Facebook. Myönnän olevani aika koukussa naamakirjaan.

G Geminit. Kaksosuus. Asia joka oli mulle aika lailla vieras siihen asti kunnes ultrassa näin meidän vauvan kahtena. Nykyisin oon jo vähän viisaampi.

H Hevoset. Aloitin ratsastuksen syksyllä 1990 eikä rakkaus näihin isoihin kavioeläimiin oo vuosien saatossa vähentynyt. Nyt vaan pitäis jostain kaivaa aikaa tähän harrastukseen. Satulassa istuessa unohtuu niin pienet kuin vähän isommatkin murheet.

I Iskä. Mun iskä nyt vaan sattuu olemaan maailman paras isä. Nih.

J Mun kummipoika J. Huipputyyppi, söpö ja muutenkin ihana.

K Koirat. Vaikka aina välillä tuntuu siltä, että helpommankin lemmikin ois voinut hankkia niin en silti pystyis elämään koirattomassa kodissa. Mun oman neiti 4-veen lisäksi rakkaisiin karvakuonoihin kuuluvat mun äidin kaksi koirulia.

L Leksa. Äitin pienempi pikkumies, hymypoika, aurinko. Rakastan ihan äärettömän paljon. Mun kuopus ♥

M Mummo. Äidinäiti. Supermummo. Mummo on mun idoli.

N Nakkikeitto. Kuorellisista nakeista. Lempiruoka (joo oon outo...)

O Oma koti. Kotini on linnani. Oon melkoinen kotihiiri, varsinkin nyt poikien syntymän jälkeen.

P Mun armas aviomies P. Välillä kyllä tekis mieli taputella sitä paistinpannulla, mutta on se silti rakas.

Q No tähän ei kyllä keksi mitään...

R Ruoanlaitto. Mä tykkään laittaa ruokaa ja leipoa ja oon mielestäni jopa kohtalaisen hyvä kokki. Nykyisellään vaan on valitettavan vähän aikaa keittiössä pyörimiseen.

S Sisarukset. Mun ikiomat pikkusisko ja pikkuveli.

T Tuttipullot. Näitä piti alkuun olla paljon, nykyään selvitään jo vähän vähemmällä kalustolla.

U Ulkoilu. Lenkkeily, sienestys, pihahommat jne. Tuun hulluksi ja pää meinaa räjähtää jos joudun olemaan useamman päivän sisällä.

V Vaunut. Easywalker Duo 2012. Autottoman äidin pelastus. Vauvat vaunuihin ja menoksi.

W Wuhuu...?

X Onko olemassa X:llä alkavia suomenkielen sanoja?

Y Ystävät. Jokaisella pitäis olla ainakin yksi sellainen ihminen, joka tietää sinusta kaiken ja siitä huolimatta pitää sinusta. Mulla onneksi on.

Z Tää on kans vaikee. Kun en zumbaa.

Å Joo ei.

Ä Äiti. Mulla on maailman paras äiti, toivottavasti osaisin ite olla pojilleni yhtä hyvä.

Ö Örrööö...

2 kommenttia:

  1. Nyt kun olet kerran vauhtiin päässyt, niin haatoin sinut pieni suuri perhe blogissani. :)
    -karoliina-

    VastaaPoista
  2. Sinut näköjään oli jo haastettu. Haastoin siis vahingossa uudestaan mutta siis ohjeet ovat tuolla jos haluat osallistua
    http://vekaroidenvaltakunta.blogspot.fi/2013/12/haaste.html

    VastaaPoista