lauantai 8. maaliskuuta 2014

Haikeutta ilmassa

Tällä viikolla on tullut vetisteltyä useamman kerran. Oon lajitellut poikien vaatteita ja huomannut taas kerran, kuinka isoja mun minimiehet jo on. Keittiön pöydällä on tällä hetkellä vino pino 44-50 cm kokoisia vaatteita lähdössä seuraaville kaksosille, pitäis vaan vielä saada pino pakattua ja kiikutettua postiin. Ja voi mahoton kun nuo vaatteet on pieniä! Ja miten isoja ne olikaan silloin alussa meidän vauvojen päällä! Snif...
44 senttisillä aloitettiin ja nyt ollaan jo koossa 74 cm. Missä vaiheessa mun pojista tuli isoja?! Ne ryömii, jokeltelee ja saa hampaita. Hurjaa!




5 kommenttia:

  1. Iiks! Tuo bodyjen kokoero kyllä on huima.
    Ihana kun kasvavat ja kehittyvät mutta ihania olivat myö sellaisina pieninä nyytteinä :)

    Sonja:
    http://pieniasuuriaihmeita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä pienuutta silloin ees tajunnut, kun noita minivaatteita puki minivauvoille :D
      Oli ne kyllä ihania kirppuja ♥ Toisaalta helpompaa on nyt, kun ovat jo isompia, viihtyvät muuallakin kuin sylissä eivätkä vaadi ruokaa kolmen tunnin välein :)

      Poista
  2. Oon niin monesti miettinyt samaa, en uskalla edes vertailla noita vaatekokoja, mutta kai se on pakko yksi kuva ottaa pienestä ja tämänhetkisestä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ota ihmeessä! Haikeaa se kyllä on :') Vauva-aika todellakin menee ihan älyttömän nopeasti, byhyy...

      Poista
  3. Mä vetistelin tässä vähän aikaan sit, kun kävin taas läpi aaronin vauvavaatteita awwwww =D huima kokoero on kyllä paidoissa!!!

    VastaaPoista